תל אביב יפו היא הלב הפועם של עולם הנדל”ן בישראל. זו עיר שבכל פינה שלה מתרוממים בניינים חדשים, פרויקטים של התחדשות עירונית, מגדלים מודרניים ודירות בוטיק, שמספרות סיפור חדש על חוויית המגורים. יזמים וקבלנים שפועלים בעיר יודעים היטב שהשאלה הגדולה היא לא רק איך לבנות, אלא גם איך לשווק. הדרך שבה משווקים את הפרויקט משפיעה על הקצב שבו הדירות נמכרות, על מחירי המכירה ובעיקר על הביטחון של החברה היזמית להמשיך קדימה.
אנחנו ב”יש נדל”ן” הפכנו את שיווק הדירות בתל אביב יפו להתמחות. אנחנו חיים את העיר, מכירים את הרחובות והרובעים לעומק ומבינים מה חשוב ללקוחות – מה באמת גורם לאדם להרגיש שהוא מצא בית.
שיווק דירות הוא רק ההתחלה – אנחנו מספרים את הסיפור של הפרויקט
שיווק פרויקטים הוא עולם שלם. זה לא עוד שלט על בניין או פרסום יבש בלוח. כדי למכור דירה בתל אביב צריך להבין את הפרויקט לעומק, לזהות מה מייחד אותו ולדעת איך לספר את הסיפור כך שיתחבר בדיוק לקהל היעד הנכון.
משפחה צעירה שמחפשת דירה ברובע 4 תסתכל על הדברים אחרת ממשקיע שמעוניין לקנות דירה ברובע 3. יש מי שחשובה לו הקרבה לגני ילדים ולבתי ספר ויש מי שמחפש את הרחובות השקטים או את האינטימיות של בניין קטן. אנחנו יודעים לקחת את המידע הזה ולבנות מסרים שמדברים ללב ולא רק לראש.
מה הופך שיווק למוצלח? תהליך שמתחיל באסטרטגיה מדויקת
הבסיס של כל פרויקט מתחיל בבניית תוכנית שיווקית בהתאמה אישית.
אנחנו מכינים את כל התשתיות: דפי נחיתה ממוקדים, הדמיות חוץ ופנים שממחישות את החזון, תוכנית מכר ברורה וכתיבה שיווקית שיודעת לגעת בקונה. מרגע קבלת הפרויקט לשיווק, אנו חושבים מה מייחד את הפרויקט, על מה חשוב לשים את הדגש, מה המסר הנכון להעביר לקהל היעד הרלוונטי ואיך עושים זאת בצורה האותנטית והמתאימה ביותר.
[כדאי להכניס פה תמונת הדמייה לדוגמא]
משם עוברים לפעולות שטח. אנחנו מפעילים את מאגר הלקוחות הרחב שלנו, מתקשרים באופן יזום לרוכשים פוטנציאליים ומנהלים קמפיינים ממוקדים שמיועדים בדיוק לקהל הרוכשים הפוטנציאלי. בזכות היכרות מעמיקה עם העיר אנחנו יודעים לפרסם איפה, מתי ואיך כדי להבטיח מקסימום חשיפה עם מינימום בזבוז.
ליווי אישי וצמוד – אנחנו הפנים של היזם מול הקונים
כשלקוחות מתחילים להתעניין – כאן העבודה האמיתית מתחילה. אנחנו משוחחים עם כל אחד ואחת, גם עם מי שנשמע פחות רציני. אם זה רלוונטי, ממשיכים לפגישה פרונטלית, בה אנחנו מציגים את הפרויקט, עונים על שאלות ונותנים את כל הפרטים שחשובים ללקוח. חשוב לציין שאנו בעצמנו מופיעים לכל פגישה עם לקוח, מבחינתנו אנחנו הפנים של הפרויקט שלכם, אנחנו מייצגים אתכם, ואנחנו מבינים את החשיבות שיש לכך, בעיקר בנתונים ובמסר שאנחנו מעבירים. פגישה אחת נכונה יכולה להפוך מתעניין אקראי לרוכש שמביא חברים ומשפחה אחריו.
במקרים רבים אנחנו ממשיכים את הליווי גם בשולחן המשא ומתן. שם אנחנו יודעים לגשר בין היזם לבין הקונה, להוביל את הצדדים להסכמות ולוודא שהעסקה נסגרת לשביעות רצון כולם. מבחינתנו, אנחנו לא עוד מתווכים – אנחנו שותפים מלאים בשיווק ומכירת הפרויקט.
הניסיון שעושה את ההבדל
בתל אביב אין מקום לניחושים. ניסיון הוא זה שמפריד בין פרויקט שנמכר בזמן לבין כזה שמסתבך. אנחנו ב”יש נדל”ן” שיווקנו בהצלחה פרויקטים בכל רחבי העיר, ביניהם פרויקטים שונים תמ”א 38/2, ברחובות הנחשקים והמבוקשים ביותר – שדרות סמאטס, שלמה המלך, ברנדייס, יעקב מוזיר ועוד.
הניסיון הזה מעניק לנו יתרון ברור: אנחנו יודעים מה עובד, מה פחות ואיך לחדד את המסרים כך שיביאו תוצאות. אנו מבינים ומכירים את התחושה הנהדרת של היזם, כשכל הדירות כבר נמכרו, את השקט שזה נותן לחברה היזמית להמשיך קדימה לפרויקטים הבאים, ונעשה הכל כדי להגיע לכך בכל פרויקט שאנו משווקים.
אמון ושקיפות – הבסיס לכל הצלחה
במהלך שנות העבודה שלנו בעיר, הבנו את החשיבות הגדולה כל כך של היחסי האמון בינינו לבין היזם איתו אנחנו עובדים. אנחנו מאמינים שאי אפשר לשווק פרויקט בלי יחסי אמון עמוקים ושקיפות מלאה – גם מול היזם וגם מול הקונה. יזמים יודעים שאנחנו שומרים על קשר רציף, מעדכנים אותם בכל פרט שעשוי להיות רלוונטי, מלווים אותם יד ביד ומעניקים ללקוחות את כל הביטחון שהם צריכים כדי להתקדם.
הגישה הזו יצרה שיתופי פעולה חוזרים. יזמים שעבדו איתנו פעם אחת חוזרים שוב ושוב, כי הם יודעים שהפרויקטים בידיים טובות.
יש נדל”ן – שיווק נדל”ן כמו שהוא צריך להיות
מחובר לעיר, מחובר לאנשים, מחובר להצלחה של היזם.
אם גם אתם בונים פרויקט חדש בתל אביב ורוצים לדעת שהשיווק בידיים מנוסות ואכפתיות – נשמח להיפגש ולהציג לכם את הדרך שבה אנחנו יכולים להוביל את הפרויקט שלכם להצלחה.