ניהול נכסים בתל אביב – מי יעשה את זה עבורי?

ניהול נכסים בתל אביב

אם אתם בעלי דירה להשקעה בתל אביב, אתם בטח יודעים כמה זמן ואנרגיה צריך להשקיע בניהול הנכס. זה מתחיל בלמצוא את השוכרים הנכונים, ועד לנהל איתם משא ומתן על תנאי השכירות, אבל הלוואי שזה היה נגמר רק בזה… הרי גם אחרי שכבר מצאתם שוכרים, זה לא שעכשיו יהיה לכם שקט. זו יכולה להיות שיחה באמצע הלילה עם דיווח שהמזגן תקול, או הודעות באמצע פגישה חשובה על כך שיש רטיבות מהשכן, ועוד אין סוף בעיות שעלולות לצוץ. ואתם? אין לכם כוח להתעסק בזה, הרי כבר יש לכם עבודה, אבל אתם לא יכולים להשאיר ככה את השוכרים שלכם… בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה, שהרי זה בדיוק התפקיד שלנו – ניהול נכסים בתל אביב.

אז מה אנחנו עושים כמנהלי הנכס?

העבודה שלנו מתחילה עוד לפני השכרת הנכס. עם התחלת העבודה, אנחנו מכינים את הנכס להשכרה בתנאים הטובים ביותר, שבמסגרת התקציב שנקבע יחד עם בעלי הנכס. אנחנו עושים זאת כדי שהנכס יהיה במיטבו ואתם תקבלו את שכר הדירה הגבוה ביותר שתוכלו לקבל עבורו. לאחר עבודת ההכנה, אנחנו מתחילים לשווק ולפרסם את הנכס באפיקים דיגיטליים מתקדמים, על מנת לאתר שוכרים פוטנציאליים. לאחר שמצאנו שוכרים מתאימים לשביעות רצונכם, אנו עורכים בדיקה שלהם, שנעשית ב”פינצטה”, כדי לוודא את טיבם ואת התאמתם לשכירת הנכס. לאחר שהשוכרים מאושרים על ידכם, אנו מסייעים בניהול משא ומתן מולם, עד לחתימת החוזה.

וזהו, כאן נגמר התפקיד שלכם?

ממש לא! אנחנו ממשיכים לנהל את הנכס שלהם, ולהיות בקשר שוטף מול השוכרים, בכל דבר. למשעה, אנחנו אנשי הקשר של השוכרים שלכם, ובכל דבר שצריך – הם פונים אלינו בלבד. זאת אומרת שמהרגע שהשוכרים נכנסים לדירה, אנחנו מטפלים בכל בעיה שצצה, ואנחנו עושים זאת בעזרת בעלי המקצוע הטובים ביותר. בכל בעיה שיש לשוכרים, הם פונים אלינו, ואנחנו פותרים אותה, כך שאתם יכולים להיות שקטים. כבר לא תצטרכו לחשוש לקבל טלפון שמבשר על בעיה כלשהי בדירה, פשוט כי אתם לא הכתובת לכך. תוכלו להיות רגועים, כי יש מי שיטפל בנכס שלכם בצורה מקצועית ומהירה. כמובן שהטיפול בנכס נעשה בשקיפות מלאה, תוך עדכון שוטף ומתן שירות בצורה הטובה ביותר.

מה היתרונות בניהול הנכס על ידי חברת ניהול נכסים?

צריך לזכור שמי שזו העבודה שלו מכיר את כל בעלי המקצוע הטובים והאמינים ביותר. כך שבכל מקרה של תקלה, לא משנה מאיזה סוג, אנחנו נדע למי לפנות, ורוב הסיכויים שגם נעשה את זה הרבה יותר מהר ממי שצריך לחפש בעל מקצוע טוב. פשוט כי אנחנו יודעים מייד למי עלינו לפנות כדי לטפל בתקלה מסוימת. אנחנו עובדים באופן צמוד עם בעלי מקצוע שונים, החל מחשמלאי, דרך אינסטלטור ועד לצבעי. זה לא משנה איזו תקלה יש בנכס, תהיו בטוחים שאנחנו יודעים למצוא את מי שיפתור אותה, וגם יעשה את זה בצורה הטובה ביותר. וכיוון שזו העבודה שלנו, אנחנו תמיד זמינים לטפל בתקלות האלו. בשבילנו זו לא מעמסה, זה מה שאנחנו יודעים לעשות, וזה גם מה שאנחנו עושים.

 

אתם בעלי דירה להשקעה בתל אביב וכבר אין לכם כוח לקבל טלפונים מהשוכרים שלכם? התעייפתם מלעבוד בתחזוקת דירה שאתם בכלל לא גרים בה? אנחנו ב”יש נדל”ן” עוסקים בניהול נכסים בתל אביב, ונשמח לנהל גם את הנכס שלכם, ולדאוג לו בצורה הטובה ביותר, כמו שאנחנו יודעים. רוצים להוריד מעצמכם את כל כאבי הראש של ניהול הנכס באופן עצמאי? תפנו אלינו ונשמח להסביר לכם למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו לניהול הנכס שלכם.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן