פנטהאוז בתל אביב – כל מה שרציתם לדעת

בתל אביב יש תרבות דיור ייחודית, שכן מי שבוחר לגור בעיר הזו, הוא בדרך כלל מי שחשוב לו המיקום, ושמוכן לשלם כדי ליהנות ממה שיש לעיר להציע. ולא תאמינו כמה שיש לעיר ללא הפסקה להציע. חיי תרבות עשירים, בתי קפה ססגוניים, גינות פסטורליות ועוד המון יתרונות. אבל יש כאלה שחושבים – אם כבר לגור בתל אביב, אז שזה יהיה הכי מפנק שיכול להיות… ומה יותר מפנק מדירת פנטהאוז בתל אביב? לא רק המיקום האסטרטגי והנחשק, אלא גם המרחבים בתוך הדירה, הפינוקים והחידושים. פשוט ליהנות מכל העולמות!

גולת הכותרת של העיר היא ללא ספק דירות היוקרה שבה, ומה משדר יותר יוקרה  מדירת פנטהאוז במפלס אחד? כמובן שמדובר בנכס ייחודי ומבוקש, כזה שלא פוגשים כל יום, ומשכך הוא מושך אליו קהל אמיד במיוחד, כזה עם דרישות גבוהות וללא פשרות. בדרך כלל קהל מהסוג הזה מדמיין לעצמו חווית מגורים עשירה ומהנה, ומוכן לשלם לא מעט כדי להגשים את זה.

סגנון אחר של דירות פנטהאוז בתל אביב הוא דירות הדופלקס גג, שבדרך כלל הן מרווחות ומפנקות במיוחד. הדירות הללו מושכות אליהן קהל שמעוניין ליהנות ממרחבים מרווחים, הנמצאים בשני מפלסים. בחלוקה נכונה וחכמה, ניתן להוציא את המיטב משני המפלסים וליהנות מחדרי שינה גדולים וסלון מרווח מאוד. ברוב הדירות המעלית אף תגיע לשני המפלסים של הדירה, דבר שמייצר נוחות ולא מחייב להיכנס לדירה דרך אחד המפלסים בלבד.

מרבית דירות הפנטהאוז בתל אביב נהנות מארבעה כיווני אוויר, מרפסת שמש מפנקת וגדולה, תקרות גבוהות, מפרט עשיר וסטנדרט בנייה גבוה. בחלק מהפנטהאוזים תוכלו ליהנות מנוף פנורמי פתוח ועוצר נשימה. עם זאת, חשוב להבין שלכל דירת פנטהאוז יש את הנתונים השונים שלה, ולכן לכל המחירים של הדירות משתנים, ולעיתים יש הבדלים דרמטיים ביניהם. הדבר היחיד שבטוח, הוא שזה הולך לעלות לא מעט…

 

גם אתם רוצים לרכוש פנטהאוז בתל אביב? בתור התחלה, דמיינו לעצמכם – באיזו דירה אתם חולמים לגור? ואחרי שתבינו בדיוק מה אתם מחפשים, דברו איתנו, ואנחנו כבר נדאג למצוא עבורכם את הפנטהאוז האידיאלי. נשמח לצאת איתכם למסע, שבסופו תגשימו חלום. רק תזכרו – אחרי הקנייה, קפה במרפסת עליכם…

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן