נבחרנו לאחד משלושת משרדי התיווך המובילים בתל אביב במדד המתווכים של מדלן

גאים לעדכן שנבחרנו לאחד מעשרת משרדי התיווך המומלצים בתל אביב במדד המתווכים של מדלן, הזירה המובילה בתחום הנדל”ן, לשנת 2023. אנחנו לוקחים חלק ברשימה המכובדת הזו, בשנה הרביעית ברציפות. כמו כן, מיכאל קלמנוביץ’, בעלי הסוכנות, נמצאי גם ברשימת עשרת המתווכים הטובים ביותר בתל אביב של מדלן לשנת 2023.

אי שם בתחילת הדרך, כשפתחנו את המשרד, אחת השאיפות הגדולות שהיו לנו הייתה להפוך להיות ממשרד של אדם אחד, לסוכנות תיווך מובילה בתחום, ולשנות את הסטיגמה הקיימת על מתווכים. כיף לראות את החלום מתגשם, והכי כיף, זה שאנחנו פשוט אוהבים את מה שאנחנו עושים!

תודה לכל אחד ואחד מחברי הצוות של “יש נדל”ן”, שבלעדיהם שום דבר לא היה קורה. תודה ללקוחות שלנו, שסומכים עלינו ונותנים בנו אמון שנסייע להם לבצע את העסקה הטובה ביותר עבורם. תודה גם לצוות מדלן, שבחר בנו מתוך רשימה ארוכה ומכובדת של רבים אחרים. מבטיחים שנמשיך לעשות הכל כדי להמשיך להוביל את תחום התיווך בתל אביב, ולהיות ברשימה הזו גם בשנים הבאות.

 

גם אתם מוכרים או קונים דירה בתל אביב? כדאי לכם לעשות את זה עם מתווך מומלץ ובעל ניסיון. צריכים עוד סיבות למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו? בסרטון, שהופק ע”י מדלן, תקבלו את התשובות לשאלה הזו… פנו אלינו ונבצע יחד את העסקה המוצלחת ביותר עבורכם.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן