מתווכים בתל אביב – כיצד בוחרים עם מי אני רוצה לעבוד?

החלטתם למכור דירה בתל אביב, ואתם יודעים היטב שבשביל לעשות את זה כדאי לכם להיות מלווים במתווך תל אביבי מקצועי ומיומן. אבל איך תבחרו עם מי אתם רוצים לעבוד? מצד אחד יש בעיר הרבה מתווכים שכונתיים, מצד שני יש גם לא מעט משרדי תיווך מקצועיים, וכל אחד מהם מבטיח לכם בפה מלא שהוא, הוא זה שיוביל אתכם לעבר העסקה הטובה ביותר עבורכם. כיוון שמדובר באחת ההחלטות החשובות ביותר, וכדי לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה עבורכם, להלן כמה טיפים נהדרים שיעזרו לכם לבחור עם מי אתם רוצים לעבוד מתוך המגוון הרחב של מתווכים בתל אביב.

פגישה במשרד התיווך וקבלת רושם ראשוני

כל הליך של ליווי במכירת דירה מתחיל בפגישה פרונטלית עם המתווך, שבה תוכלו להתרשם מהכימיה ביניכם, ולוודא שמדובר במתווך מקצועי, אמין, אדיב וסבלני, שיקשיב לכם וילווה אתכם באופן המיטבי. תנסו להבין האם העבודה עם המתווך הזה תהפוך את ההליך לחוויה נעימה ומוצלחת עבורכם? אם מדובר במתווך שהוא חלק ממשרד תיווך, כדאי שתתרשמו גם שאר הצוות במשרד, שעשוי להיות שותף בהליך מכירת הדירה. זכו שעסקים עושים עם אנשים, ולכן החיבור והתקשורת האישית ביניכם לבין מי שעתיד למכור את דירתכם הם כנראה הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת המתווך עמו אתם מעוניינים לעבוד.

איך חכם כבעל ניסיון – קבלו המלצות

כדאי מאוד לקבל המלצות מלקוחות עבר של המתווך, כאלה שקיבלו שירות, היו מאוד מרוצים, ומעוניינים לפרגן לו. לא תמיד יש צורך לדבר עם האנשים, שכן בעידן של היום גם חיפוש פשוט ברשתות החברתיות, דוגמת פייסבוק, יכול לתת לנו מידע על המתווך ועל טיב השירות שלו. לכן, תמיד כדאי להיכנס לאתר של המתווך, לדף העסקי שלו בפייסבוק, ולכל מקום אחר שיכול להעניק לכם מידע, ולבדוק את חוות הדעת שניתנו עליו.

קשת רחבה של אפיקי פרסום

חשוב לוודא שהדירה שלכם תופיע בכל אפיקי הפרסום הרלוונטיים, כדי שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים ייחשפו לה. לכן, לפני שתחליטו לעבוד עם מתווך מסוים, כדאי לבדוק אילו מאמצי שיווק לפרסום הדירה הוא מתכוון לעשות. הפרסום יכול להיות בלוחות אינטרנטיים מובילים, עיתונות, רשתות חברתיות ובעוד קשת רחבה של מקומות. הדבר המשמעותי ביותר הוא שייעשו פרסומים, ולא שהדירה תוצע רק למתווכים אחרים, עמם המתווך משתף פעולה.

רישיון לעסוק בתחום ובדיקת הרזומה של המתווך

בדיקה נוספת, שהיא אולי החשובה ביותר, היא השאלה האם למתווך עימו אתם רוצים לעבוד יש רישיון תיווך. תמיד רצוי לוודא שמדובר במתווך מוסמך, שעובד ע”פ חוק ולא במתווך חובבן, שעוסק בתיווך “על הדרך”, כשזה כלל לא המקצוע שלו. מלבד זאת, מומלץ לבקש מהמתווך דוח עסקאות שהוא ביצע בשנה האחרונה, כדי להיווכח שאכן יש לו את היכולת והניסיון הדרושים למכור לכם את הדירה בהצלחה. מתווך שכמעט ולא מבצע עסקאות, ככל הנראה לא יוכל לייצג אתכם בצורה האופטימלית.

 

גם אתם רוצים למכור דירה אבל אתם מבולבלים מההיצע הרחב של מתווכים בתל אביב? אנחנו ב”יש נדל”ן” בעלי ניסיון רב בשיווק ומכירת דירות יד שנייה בעיר. נשמח לייעץ לכם בכל דבר וללוות גם אתכם יד ביד עד למכירת הדירה.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן