לקנות לבד דירה בתל אביב – מה גילו לי הלקוחות שלי?

לקנות דירה בתל אביב

אין ספק שזה יכול להיות מאוד קשה לחפש לבד דירה לקנייה בתל אביב. לא מעט לקוחות הגיעו אליי אחרי שניסו לעבור את ההליך הזה לבד, כי סברו שהם לא זקוקים לליווי של מתווך, ולא תאמינו איזה דברים הם עברו… פעם אחר פעם שמעתי מכל לקוח שכזה על הקשיים הגדולים שהיו לו כשניסה לרכוש נכס בעיר בכוחות עצמו.

קונים רבים סיפרו לי שלא פעם הם קיבלו מידע שגוי אודות הדירה, בעיקר בנוגע לגודלה, ורק כשהם הגיעו לדירה, הם גילו לאכזבתם שקיבלו מידע שגוי. כך יוצא שהם בזבזו שעות ארוכות ויקרות בשיחות טלפון בנוגע למודעות סרק, עם פרטים שגויים, מבלי לקבל מידע אמין, ובזבזו אף יותר זמן על הגעה לדירה, שכלל לא רלוונטית עבורם.

מחלקם שמעתי שהם התרוצצו בדירות ברחבי העיר עם כמה מתווכים שונים, ופשוט לא יודעים מה קורה ומי נגד מי. מרוב הצעות, דירות ומתווכים, הם כבר מרגישים אבודים לגמרי. ובצדק.

מלבד זאת, הרבה מאוד מהדירות בתל אביב הן ישנות ומוזנחות, וקשה מאוד להגיע לבד לדירות האיכותיות.
אם קרה מצב שבו הם שסוף סוף אתם הגיעו לדירה איכותית, הם כמובן מיד הרגישו כאילו זכו בפיס – הם מצאו את הדירה שלהם. אבל כמוהם היו עוד קונים רבים שבאו לראות את אותה הדירה ממש, וגם הם זיהו כמה היא איכותית… או אז מתחיל המרוץ על ליבו של בעל הדירה, והיו מקרים בהם הם נאלצו “להילחם” מול רבים אחרים על הדירה ולשכנע את המוכר למה כדאי לו להתקדם דווקא איתם.

קונים אחרים שיתפו אותי שבשלבים הראשונים הסתירו מהם חריגות בניה או בעיות רישום בטאבו. רק אחרי שהם כבר התקדמו בתהליך הרכישה והגישו הצעת מחיר רצינית, עורך הדין לפתע חשף את העניין (וזה  במקרה הטוב… לפעמים מגלים על כך אחרי העברת טיוטות בין עורכי דין). זה קרה כמובן רק אחרי שהם היו בדירה כבר מספר רב של  פעמים, לפעמים הביאו אליה בני משפחה נוספים כדי לשמוע את חוות דעתם עליה. ועד שסוף סוף הם החליטו שזאת הדירה בשבילם, הם גילו שיש בעיות שלא דווחו להם, ובעצם בזבזו זמן יקר לחינם.

בואו אני אגלה לכם סוד – ליווי של מתווך בהליך חיפוש דירה בתל אביב, יכול לחסוך לכם את כל כאב הראש הזה, כך שתמצאו את הדירה האיכותית שמתאימה לך בהרבה פחות זמן והרבה פחות מאמץ מצידכם. כשאתם רוצים לרכוש נכס בתל אביב, שבדרך כלל עולה לא מעט כסף, אני ממליץ לא להתפשר ולהיעזר בשירות של מומחה באזור פעילות ספציפי, שיוכל להראות לכם רק נכסים איכותיים ורלוונטיים, שמתאימים בדיוק לתקציב ולדרישות שלכם. מתווך טוב, שמכירות את שוק הנדל”ן התל אביבי היטב, יוכל לחסוך עבורכם התרוצצויות מיותרות לדירות שלא רלוונטיות עבורכם. איש מקצוע אמין ומנוסה יוכל לבדוק ולוודא עבורכם כל הפרטים של הדירה: אזור גיאוגרפי, קומה, כיווני אוויר, נוף מהחלון, מעלית, נראות הבניין, שטח הדירה, בדיקה מקיפה של הסטטוס המשפטי וההנדסי – והכל עוד לפני שהגעתם אפילו לראות את הנכס. מלבד זאת, מתווכים בדרך כלל מכירים את מרבית הדירות המוצעות למכירה בעיר, ובמקרים מסוימים הם אפילו יכולים להגיע אל הדירות הללו עוד לפני שהן מתפרסמות.

 

גם אתם חשבתם שתוכלו לקנות דירה בתל אביב לבד והתייאשתם מהחיפושים? ליווי אישי של מתווך מקצועי זו הדרך הטובה ביותר להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם למצוא את דירת חלומותיכם. לנו ב”יש נדל”ן” יש מגוון דירות למכירה בתל אביב להציע לכם. במהלך השנים ליווינו מאות קונים בהליך קניית דירה, ונשמח ללוות גם אתכם ולהוביל אתכם יד ביד לדירה הבאה שלכם.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן