כל מה שצריך לדעת על משרדי תיווך בתל אביב

מושע

החלטתם לקנות דירה בתל אביב ואתם סבורים שתוכלו לעשות זאת לבד? קונים רבים שמחליטים לחפש דירה לקנייה בעיר עושים גם הם את הטעות הזו, וחושבים שיוכלו למצוא בעצמם את דירת החלומות. תוך זמן קצר הם מגלים שההליך יכול להיות מתיש ומייגע, ומוצאים את עצמם עוברים ימים שלמים על מודעות של דירות שונות, רובן אפילו לא רלוונטיות עבורם, רצים מדירה לדירה, ולבסוף חוזרים הביתה עייפים מיואשים, מבלי שמצאו משהו שמתאים להם. הפתרון הפשוט לכך, הוא לחפש דירה בליווי איש מקצוע, שעשוי להפוך את הליך החיפוש ליעיל, מהיר וממוקד. יש שפע של משרדי תיווך בתל אביב ואתם רק צריכים לבחור…

בשביל לבחור משרד תיווך שאיתו אתם רוצים לעבוד, כדאי לבדוק כמה דברים:

כמה זמן המשרד קיים בשוק?

ככל שהמשרד קיים זמן רב יותר, כך ככל הנראה יש לו ניסיון רב יותר. משרד בעל ניסיון, הוא משרד שיידע לנהל עבורך את הליך החיפוש, יידע לסנן עבורך דירות לא רלוונטיות, וכך ימנע ממך לבזבז זמן על הגעה לדירות שלא יתאימו לך. למשרד וותיק ככל הנראה יש גם ניסיון לא מועט בניהול משא ומתן, והוא יוכל לנצל את זה כדי לסייע לך להשיג את הדירה במחיר המיטבי ביותר שניתן.

באילו סוגים של נכסים המשרד מתמחה?

בתל אביב, כמו גם בערים אחרות, יש מגוון רחב של דירות: החל מדירות 2 חדרים יד שנייה וכלה בדירות פנטהאוז בפרויקטים חדשים. אז דבר ראשון שחשוב לבדוק, הוא האם המשרד מכיר ויכול להוביל אתכם לדירות מהסוג אותו אתם מחפשים? אם למשל אתם מחפשים דירה חדשה, אבל המשרד מתמחה בשיווק ומכירת דירות יד שנייה, כנראה שעדיף לכם לחפש משרד אחר שילווה אתכם. מעבר לכך, נכון שברוב המקרים מי שמחפש  דירה יודע מה נתוני הדירה אותה הוא מחפש, אך לפעמים מתווך טוב, שיש לו מגוון דירות להציע, יכול לפתוח אתכם לחיפוש של משהו אחר ממה שחשבתם, שיותר מתאים לכם.

מי הם אנשי המפתח במשרד?

ברוב המקרים, מתווך אחד מהמשרד הוא שילווה אתכם בהליך החיפוש, ולכן הכימיה עם המתווך הזה היא החשובה ביותר. חשוב לוודא שתקבלו טיפול מסור, אמין ומקצועי, שכן רכישת דירה היא לא עסקה של מה בכך. מערכת יחסים אישית וטובה  ביניכם לבין המתווך חשובה לצורך הבטחת התאמה מקסימאלית בביצוע העסקה. עם זאת, חשוב שתכירו גם את שאר המתווכים שעובדים במשרד התיווך, ובעיקר את הבעלים. ככל הנראה יהיו מקרים שבהם תהיה לכם אינטראקציה עם אנשי המפתח במשרד, ברוב המקרים למשל, הם יהיו מעורבים בהליך המשא ומתן, וחשוב לוודא שהם נעימים, אדיבים וסבלניים.

האם המשרד מתמחה בעיר ספציפית?

משרד שמתמחה בעיר ספציפית, בדרך כלל יהיה מומחה יותר, ויוכל לייצג אתכם בצורה טובה יותר ממשרד שעובד בכמה ערים במקביל. משרד תיווך שעובד בתל אביב בלבד למשל, ככל הנראה יכיר היטב את השכונות השונות בעיר, ויידע להתאים לכם את הנכס המתאים לכם ביותר. בנוסף, משרד שעובד בעיר אחת, לרוב יכיר את רוב הנכסים המוצעים למכירה בה. כמו כן, משרד תיווך שמתמחה בעיר ספציפית, יכיר את מרבית העסקאות שבוצעו בו, יידע מה המחירים המקובלים, ויוכל להוביל אתכם לעבר העסקה המתאימה לכם. יתרון נוסף של משרד שעובד בעיר אחת, היא קשרי העבודה שהוא ככל הנראה ייצר עם משרדים אחרים בעיר, איתם הוא יכול לשתף פעולה, במידה ויש להם דירה שעשויה להתאים לצרכים שלכם.

 

גם אתם, כמו רבים אחרים, רוצים לקנות דירה בתל אביב? מי כמונו יודעים שחיפוש אחר משרדי תיווך בתל אביב יכול להיות מעייף ומייגע. לנו ב”יש נדל”ן” יש מגוון דירות למכירה בתל אביב בתקציבים שונים. נשמח לייעץ וללוות גם אתכם בחיפוש אחר דירת החלומות.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן