כל מה שצריך לדעת על מחירי דירות בתל אביב

מניסיוני, ברוב המקרים בעלי דירות שרוצים למכור את דירתם, מתמחרים את הדירה על פי הרגש. הרי כולנו מאוהבים בדירה שלנו ובטוחים שהיא הכי שווה בשכונה, לכן ברור שגם המחיר שלה צריך להיות בהתאם. בפועל, חשוב שהמחיר שתבקשו עבור הדירה יהיה הגיוני ושישקף באופן אמיתי את שוויה של הדירה. אם אתם רוצים להצליח למכור את הדירה שלכם, המחיר אותו אתם מבקשים הוא פרמטר קריטי, ולפני שאתם קובעים אותו חשוב שתעשו עבודת שטח מקדימה כדי להבין כיצד נקבעים מחירי דירות בתל אביב.

שלב 1: רואים בעיניים

לכו לראות לפחות 5-7 נכסים שמוצעים למכירה בשכונה שלכם, עם נתונים דומים לדירה שלכם. נסו להיות ניטרליים ככל האפשר, לנתק את הרגש ולערוך השוואה בין הדירות שראיתם לדירה שלכם. כך תצליחו להגיע לתובנות חשובות בנושא התמחור. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון דירות למכירה בתל אביב, אותן תוכלו לבדוק ולהשוות לדירה שלכם.

שלב 2: בודקים עסקאות שבוצעו

באתר רשות המסים או באתר מדלן, תוכלו לקבל נתוני אמת על דירות שנמכרו לאחרונה בשכונה שלכם. הבדיקה הזו חשובה כדי לדעת מה המחירים שקונים היו מוכנים לשלם בפועל עבור דירות באזורכם, ותוכל לתת לכם תמונת מצב על מחירי הדירות בשוק. גם באתר שלנו תוכלו לראות דירות שנמכרו על ידינו בעיר, ולבצע את הבדיקה.

שלב 3: מתייעצים עם מומחה

מומלץ מאוד להיפגש עם מתווך שמתמחה באזור שלכם. ברוב המקרים, המתווך יוכל לבצע עבורכם הערכת שווי, שכן הוא מכיר את מרבית הנכסים המוצעים למכירה באזור הפעילות שלו, וכן את מרבית העסקאות שבוצעו בו לאחרונה. בנוסף, המתווך יוכל לתת לכם דגש בנוגע לפרמטרים חשובים נוספים שיש לקחת בחשבון בתמחור הדירה, כמו: מצב הדירה, מעלית, חניה, כיווני אוויר, נוף, קומה, מצב הבניין ועוד.

 

גם אתם מעוניינים למכור דירה בתל אביב ואתם לא מכירים את מחירי הדירות בתל אביב? אנחנו ב”יש נדל”ן” בעלי היכרות עמוקה עם שוק הנדל”ן התל אביבי. נשמח להיפגש איתכם ולסייע לכם להעריך את שווי הנכס שלכם, ללא כל התחייבות מצידכם. נשמח להגיע אליכם, מלווים בחיוך והמון טיפים מעשיים למכירה מוצלחת.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן