כל הסודות על שיווק פרויקטים בתל אביב

יש נדל"ן - שיווק פרויקטים בתל אביב

כל יזם שבונה בניינים באזורי הביקוש בתל אביב מכיר את אחת ההתלבטויות הגדולות הניצבות בפניו, אם לא הגדולה ביותר – כיצד לבחור את החברה שתשווק את הפרויקט ותציע את הדירות למכירה? אנו יודעים ומבינים שמדובר בהחלטה שעשויות להיות לה השלכות לא מבוטלות, ולכן ערכנו סקירה של הדברים החשובים שיש לבדוק לפני שאתם מתקשרים עם חברה שתבצע עבורכם את שיווק הפרויקט בתל אביב ותמכור את הדירות בו.

לפני יציאה לשיווק הפרויקט, חשוב ללמוד את החומר ולהכיר היטב את כל המטריה הרלוונטית. זה מתחיל בהכנת חומר שיווקי נכון, הכרה של הדמיות הפנים והדמיות החוץ, שינון תוכנית המכר והכרה שלהן, הקמת דף נחיתה ייעודי לפרויקט באתר האינטרנט של המשרד ועוד. מרגע קבלת הפרויקט לשיווק, אנו חושבים מה מייחד את הפרויקט, על מה חשוב לשים את הדגש, מה המסר הנכון להעביר לקהל היעד הרלוונטי ואיך עושים זאת בצורה האותנטית והמתאימה ביותר.

עם היציאה לשיווק, אנו מבצעים שיחות טלפון יזומות לרוכשים פוטנציאליים ממאגר הלקוחות שהצטבר במשרד במהלך השנים. מלבד זאת, כמובן שצריך לפרסם את הפרויקט בכל המקומות הנכונים, בכדי שיגיעו לאנשים הרלוונטיים. אנחנו לא חוששים מתקציב שיווקי, ואנו יודעים בדיוק איפה , איך ומתי לפרסם כדי להביא מתעניינים. מהרגע שאלו מתחילים להגיע, אנחנו עושים עבודה מולם. ראשית, אנחנו מדברים איתם, גם עם מי שנשמע רציני וגם עם מי שלא (אנחנו אף פעם לא פוסלים לקוח רק לפי איך שהוא נשמע), ומשם ממשיכים לפגישה פרונטלית. בפגישה אנחנו מציגים את הפרויקט, עונים על שאלות ונותנים את כל הפרטים שחשובים ללקוח. חשוב לציין שאנו בעצמנו מופיעים לכל פגישה עם לקוח, מבחינתנו אנחנו הפנים של הפרויקט שלכם, אנחנו מייצגים אתכם, ואנחנו מבינים את החשיבות שיש לכך, בעיקר בנתונים ובמסר שאנחנו מעבירים.

היה והלקוח מעוניין להתקדם, ולהגיש הצעה לרכישת דירה, אנו ממלאים את כל הפרטים הרלוונטיים בטופס הרשמה מסודר. לאחר מכן ככל הנראה, תיקבע פגישה בין הרוכשים לבין היזם, על מנת להגיע להסכמות. גם לפגישה הזו, אנחנו נופיע, ככל שיהיה בכך צורך, על מנת לגשר על פערים, לנהל את המשא ומתן ולאפשר לצדדים להגיע להסכמות לשביעות רצונם. מפה כבר הטיפול יעבור לעורכי דין, עד לחתימה על החוזה. עם החתימה על החוזה, אנו לא גובים עמלה כלשהי מהרוכשים, שכן הלקוחות אותם אנו מייצגים הם אתם, ואנו עושים זאת על הצד הטוב ביותר ובשקיפות מלאה.

חשוב שהחברה אותה תבחרו לצורך שיווק הפרויקט שלכם בתל אביב, תהיה בעלת ניסיון בשיווק ומכירת פרויקטים חדשים בעיר. לפעמים, הניסיון הוא מה שעושה את כל ההבדל. חברה מנוסה תדע איפה למצוא את הלקוחות הפוטנציאליים, איך לדבר איתם ואיך לנהל את המשא ומתן. מלבד זאת, היא תכיר את התוכניות העירוניות, את שאר הפרויקטים בעיר, תדע היטב מה מייחד את הפרויקט שלכם, וכך היא גם תשווק את זה ללקוחות.

אנחנו ב”יש נדל”ן” שיווקנו בהצלחה פרויקטים של תמ”א 38/2 (הריסה ובנייה) באזורי הביקוש בתל אביב, ברחובות הנחשקים ביותר – שדרות סמאטס, שלמה המלך, יעקב מוזיר, רב צעיר, ברנדייס ועוד. גם כרגע אנו משווקים מספר פרויקטים בתל אביב. אנו מבינים ומכירים את התחושה הנהדרת של היזם במועד הריסת הבניין, כשכל הדירות כבר נמכרו, את השקט שזה נותן לחברה היזמית להמשיך קדימה לפרויקטים הבאים, ונעשה הכל כדי להגיע לכך בכל פרויקט שאנו משווקים.

במהלך שנות העבודה שלנו בעיר, הבנו את החשיבות הגדולה כל כך של הליווי האישי והצמוד בעת שיווק פרויקטים חדשים בתל אביב. בכל פרויקט שאנו משווקים, אנו מלווים את היזם באופן אישי מול כל רוכש פוטנציאלי, ומייצגים את היזם על הצד הטוב ביותר, בכל צעד וצעד. אנו שומרים על קשר רציף וקבוע עם היזם, ומעדכנים אותו בכל דבר שעשוי להיות רלוונטי, גם אם הוא נראה מינורי. הדברים הללו גורמים לחברות שעובדות איתנו להמשיך את התקשורת איתנו לפרויקטים נוספים, ואנחנו עושים זאת בשמחה, כיוון שאנחנו כל אוהבים את תל אביב, ועוד יותר אוהבים את העבודה שלנו.

 

גם אתם בונים בניין חדש בתל אביב? רוצים לשמוע מאיתנו עוד על שיווק פרויקטים בתל אביב? אנחנו ב”יש נדל”ן” בעלי ניסיון בשיווק ומכירת פרויקטים חדשים בתל אביב. נשמח להיפגש איתכם לפגישת היכרות, בה נכיר ונציג לכם את תוכנית השיווק שלנו לפרויקטים חדשים, ועוד יותר נשמח ללוות אתכם בשיווק ומכירת הפרויקט שלכם בתל אביב.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן