דירות 3 חדרים למכירה בתל אביב – מי בכלל רוצה לגור בהן?

כרם התימנים

דירות 3 חדרים בתל אביב תמיד היו מוצר מאוד מבוקש, אבל בשנים האחרונות הן הפכו למבוקשות אפילו עוד יותר. יש לא מעט אנשים שלא מבינים מי קהל היעד של הדירות הללו ולמה הן כל כך פופולריות, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. אז מי קהל היעד שרוכש דירות 3 חדרים בתל אביב? ולמה המוצר הזה כל כך אטרקטיבי?

זוגות מבוגרים שלא צריכים הרבה שטח

אחד הקהלים הגדולים ביותר של דירות 3 חדרים בתל אביב, אם לא הגדול ביותר, הם זוגות מבוגרים. ולמה המוצר הזה כל כך מתאים להם? הם כבר הקימו משפחה, גידלו ילדים, ועכשיו הם נשארו לבד בבית, ומנצלים את זה כדי לעבור לדירה קטנה יותר, שדורשת פחות תחזוקה. ברוב המקרים הם כבר יצאו לפנסיה ומרגישים שהגיע הזמן שלהם ליהנות מהחיים ולבלות, ואין מקום יותר טוב לכך מתל אביב. במהלך לנו עצמנו יצא להכיר לא זוגות בגיל השלישי בהעתיקו את המגורים שלהם לתל אביב, חלקם עברו מבית פרטי רחב ידיים, גם כי הם מרגישים שאין להם צורך בכל כך הרבה מקום, וגם כי הם רוצים לחיות את חיי התרבות והבילויים של העיר, ובהחלט נהנים מכל רגע.

דירת נופש בשימוש זמן מוגבל בשנה

בישראל המושג הזה לא מאוד נפוץ, אבל הוא בהחלט קיים, ומי שכבר יכול להרשות לעצמו להחזיק דירת נופש, בדך כלל יעדיף שהיא תהיה בתל אביב. הקרבה לים, ההיצע הבלתי נדלה של מקומות בילוי, המוזיאונים, חיי הלילה בתוססים וכל מה שיש לעיר להציע – בהחלט גורמים לאנשים רבים להחליט לבלות את החופשות שלהם בתל אביב. אלו יכולים להיות זוג שגרים בצפון הארץ, או משפחה שחיה בירושלים, או מכל מקום אחר בארץ, אבל לרוב לא מאזור המרכז. כיוון שהדירה היא דירת נופש, היא אינה משמשת למגורים קבועים ונמצאת בשימוש זמן מוגבל במהלך השנה, ניתן להסתפק בדירת 3 חדרים.

דירות להשקעה

קהל המשקיעים אומנם ירד בתקופה האחרונה, אולם תמיד ישנם אנשים שרוכשים דירות להשקעה ולא למגורים. את הדירות הם כמובן ישכירו, על מנת לקבל דמי שכירות קבועים, שיהוו עבורם הכנסה קבועה. רוב משכירי הדירות הם זוגות צעירים, סטודנטים או אפילו משפחות צעירות (עם ילד אחד או מקסימום שניים), ולקהל מהסוג הזה לרוב תספיק דירת 3 חדרים, ויתרה מכך – הם אפילו יעדיפו לגור בדירה קטנה יותר, ולשלם עבורה פחות. אם כן, כיוון שהביקוש לשכירות של דירות 3 חדרים הוא גדול ותמיד ניתן להשכיר אותן בקלות יחסית, רוב המשקיעים יעדיפו לרכוש אותן, מאשר לרכוש דירות גדולות יותר, שיעלו יותר ויהיה קשה יותר להשכיר אותן.

יש גם דירות 3 חדרים גדולות

כשאנחנו מדברים על דירות 3 חדרים, לרוב נדמיין דירה קטנה יחסית, אלא שבהחלט יש גם דירות 3 חדרים גדולות, שמתחילות משטח של 80 מ”ר, ויכולות להגיע אפילו לשטח של 200 מ”ר (ממש לאחרונה מכרנו דירה כזו). ברוב המקרים יהיה חשוב למי שרוכש דירה כזו שהסלון והמטבח יהיו מרווחים, כיוון שזה החלל המרכזי של הבית, שבו הם נמצאים רוב היום ובו הם גם מארחים. הרבה מאוד ממי שמחפש דירה מהסוג הזה ירכוש דירה באחד מהפרויקטים החדשים והרבים שנבנים בעיר, שמציעים דירות 3 חדרים גדולות, וכך ייהנו גם מבניין חדש, חניה ומחסן. אז כן, בהחלט יש גם דירות 3 חדרים יוקרתיות ומפנקות, ואפילו מאוד גדולות ורחבות ידיים.

 

גם אתכם מעניינות דירות 3 חדרים למכירה בתל אביב? כמו שבטח כבר הבנתם, אתם בהחלט לא היחידים. לא משנה אם אתם זוג מבוגר, בעלי תקציב מוגבל או פשוט רוצים דירה להשקעה – דירת 3 חדרים בהחלט יכולה לענות לצרכים שלהם בחלק נרחב מהמקרים, אתם רק צריכים לדעת איך ואיפה לחפש. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם לחפש את דירת החלומות שלכם. אנחנו ב”יש נדל”ן” מכירים את רוב הדירות שמוצעות לעיר למכירה, ונשמח לעזור לכם במציאת הדירה הבאה שלכם. מבטיחים לכם שלא משנה מה אתם מחפשים ולמה, נעשה הכל כדי לעזור לכם למצוא את זה.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן