דירות נופש בתל אביב

דירות נופש בתל אביב

אנחנו דיי בטוחים שכולם אוהבים את תל אביב כמונו. אבל לא כולם יכולים לגור בתל אביב – בין אם זה בגלל העבודה, הילדים או מחויבויות אחרות שמצריכות מהם לגור בעיר אחרת. אז איך בכל זאת אפשר ליהנות מהעיר בלי לגור בה? התשובה פשוטה מאוד – לרכוש דירת נופש, ולהגיע לת”א בכל זמן שמתאפשר לכם! העובדה שיש בבעלותכם דירה בעיר תאפשר לכם להגיע לעיר מתי שמתחשק לכם, ללא תכנון מוקדם, מבלי שתצטרכו לדאוג למקום לינה, תוכלו פשוט להגיע ולהתחיל לבלות בעיר הכל כך מדהימה הזו.

אנשים באמת קונים דירות נופש?

אולי תתפלאו, אבל בהחלט כן. זה לא סוד שקהל רוכשי הדירות בתל אביב הוא בדרך כלל קהל אמיד. כך כמובן, גם עם רוכשי דירות הנופש. מן הסתם מי שרוכש לעצמו דירת נופש, כנראה יכול להרשות לעצמו את זה. בין אם אלו אנשים מבוגרים שרוצים ליהנות בפנסיה מהעיר ומחליטים להשקיע בדירה או בין אם זו משפחה מבוססת שמחליטה להשקיע בדירת נופש את תקציב החופשות השנתי שלה, בהחלט יש אנשים שמחפשים דירת נופש בעיר, וגם רוכשים לעצמם אחת כזו.

קהל נוסף של רוכשים שמחפשים דירות נופש בתל אביב הוא קהל של אנשים שמחלקים את זמנם בין תל אביב לעיר אחרת, לרוב מרוחקת יותר. כיוון שאותם אנשים לא רוצים להעתיק את מגוריהם באופן קבע לתל אביב, אבל הם גם לא רוצים לעשות נסיעות ארוכות כל הזמן, הם בוחרים לרכוש לעצמם דירה בעיר, ולשהות בה חלק מהזמן. כך, הם גם חוסכים לעצמם חלק מהנסיעות וגם נהנים מחיים חלקיים בעיר.

מה היתרון בזה?

היתרון הוא מאוד ברור – אפשר להגיע לת”א מתי שרוצים, ללא תכנון מוקדם. אם פתאום יש סופ”ש ארוך, מזג אוויר נעים, חג, או סתם לקחתם כמה ימי חופשה שהצטברו לכם, תוכלו פשוט לארוז תיק ולצאת לדרך. אתם לא צריכים לחפש מקום לינה, לא צריכים לדעת על כך מראש – אתם יכולים פשוט להגיע, ויהיה לכם איפה לשהות. כך גם למי שעובד חלק מהזמן בעיר – מתי שהוא צריך להיות בתל אביב, הוא פשוט מגיע, ללא צורך בסידורים מראש. זה מאוד נוח וכיף להגיע לת”א מתי שצריך או רוצים, ללא צורך בהכנה מוקדמת, וזה בהחלט היתרון המרכזי והגדול ביותר של רכישת דירת נופש בעיר.

איזה דירות בדרך כלל קונים מי שמחפשים דירות נופש בתל אביב?

לרוב מי שרוכש דירת נופש יחפש דירה לא גדולה במיוחד. כיוון שהדירה לא משמשת למגורים קבועים, אלא לחופשות בלבד, בהחלט אפשר להסתפק בדירה קטנה יחסית, של 2 חדרים בלבד. אומנם הדירה לא צריכה להיות רחבת ידיים, אבל לרוב מי שירכוש דירת נופש ירצה דירה משופצת יחסית, ולא דירה ישנה ולא מושקעת. כי אם כבר חופשה – אז כדאי להתפנק וליהנות מתנאים טובים.

כמובן שגם במקרה הזה, הכל תלוי תקציב, ויש אנשים שירכשו גם דירות מרווחת יותר. אם נניח מדובר במי שעובד מחצית מזמנו בעיר ושוקל להעתיק את מגוריו, אבל עדיין לא רוצה לעשות זאת, אז יכול להיות שהוא ירכוש גם דירת 3 חדרים מרווחת, כדי שיוכל בעתיד לעבור באופן קבע לדירה הזו. הכל תלוי במי רוכש את הדירה (יחיד, זוג, משפחה), במטרה שלשמה נרכשת הדירה ובשאלה החשובה ביותר – התקציב.

באיזה אזור כדאי לרכוש דירת נופש?

אזורי הביקוש בתל אביב הם בהחלט מומלצים לרכישת דירת נופש. תחשבו כמה זה כיף להתעורר בבוקר ולרדת לחוף הים, או לצאת לריצה בפארק הירקון. לרוב כל אזור במרכז העיר, הצפון הישן או לב העיר יהיה אזור מצוין לדירת נופש, כי זה קרוב להכל וניתן להגיע משם לכל מקום בהליכה קצרה, או נסיעה קצרה בתחבורה ציבורית או באופניים. באזורים האלו תוכלו ליהנות מבילויים, מסעדות, בתי קפה וחיי תרבות, ובעצם מכל הסיבות שבגללן רוצים להגיע לחופשה בתל אביב. כמובן שאם יש מישהו שמגיע לצורכי עבודה לתל אביב, הוא ירצה לרכוש דירה באזור שממוקם קרוב למקום העבודה. ושוב – גם פה, המיקום תלוי בתקציב, וכמובן בהעדפות האישיות של כל קונה.

 

גם אתם מעוניינים לשמוע עוד על דירות נופש בתל אביב? החלום שלכם תמיד היה להגיע לתל אביב מתי שמתחשק לכם וליהנות מכל מה שיש לעיר להציע? אז תדעו שאתם בהחלט לא לבד. לא מעט אנשים חולמים על דירת נופש בתל אביב, וחלקם אף מגשימים את החלום הזה. ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כדי לעזור לכם למצוא את דירת הנופש המתאימה עבורכם. אנחנו ב”יש נדל”ן” בעלי היכרות עם מרבית הדירות שמוצעות למכירה בעיר, ונשמח לעזור לכם במציאת דירת הנופש שתמיד חלמתם עליה. מבטיחים לכם שנעשה הכל כדי למצוא את הדירה המושלמת עבורכם.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן