דירות למכירה בצפון החדש – סמטאות יהודה המכבי הציוריות

כיכר מילאנו הצפון החדש

עם קום המדינה החלה להיבנות שכונת הצפון החדש בתל אביב, כהמשך לשכונת הצפון הישן, שנבנתה עוד בשנות ה-30. הצפון החדש אומנם כיום רחוק מלהיות חדש, אך אם ניקח בחשבון את הבנייה האינטנסיבית באזור, נראה כי החל משנות ה-80 ועד היום, עיקר הבנייה בצפון החדש היא של מגדלי מגורים ועסקים, כאשר בתקופה האחרונה הם מגיעים ל-30 קומות ואף יותר.

קצת על השכונה

הצפון החדש משתרע מרחוב אבן גבירול ממערב ועד לנתיבי איילון ממזרח, ובין נחל הירקון המפורסם מצפון, ועד לשדרות שאול המלך מצדן הדרומי (בסמוך לקריה). הבנייה החדשה באזור הצפון החדש נועדה בעיקר למגורים, והיא בולטת בעיקר אזורים בין דרך נמיר לנתיבי איילון, שם נבנים מגדלי פאר זה אחר זה עוד מתחילת שנות ה-70, כאשר הראשון ביניהם היה “מגדלי דוד”, המיועד למגורים. גם פארק צמרת, שלושת מגדלי אקירוב (ברחוב פנקס) ומגדלי YOO נמצאים בצפון החדש, ותורמים לנוף האורבני. לצד מגדלי הפאר הללו, אין לשכוח את השכונות הישנות והטובות, שנראות כאילו הן לקוחות מעיירה ציורית באירופה, כמו סמטאות יהודה המכבי, השוכנות סמוך לפארק הירקון.

גולת הכותרת של השכונה: רחוב יהודה המכבי

רחוב יהודה המכבי נחשב לאחד הרחובות המבוקשים ביותר בתל אביב, ובהחלט אפשר להבין למה. הרחוב המסוגנן משתרע מרחוב אבן גבירול עד לשכונת בבלי במזרח, וניתן למצוא בו בתים ישנים יחסית בני 3-4 קומות, המיועדים למגורים, לצד בתים פרטיים עם גינות קטנות, שנראים לקוחים מכפר אירופאי. בשנים האחרונות נפתחו לא מעט בתי קפה ציוריים, הן ברחוב יהודה המכבי והן ברחובות הסמוכים לו, כמו גם חנויות אופנה, מסעדות ומכוני ספא, מהטובים שניתן למצוא. לא הרחק מכל זה, נמצא את כיכר מילאנו, שגם בה נוכל לקחת פסק זמן וליהנות מקפה איכותי ומסעדות טובות. בנוסף, קרבתו של הרחוב לפארק הירקון, מאפשרת למתגוררים בו גם ליהנות מנוף ירוק, וגם לצאת לריצה יומית בפארק, או לפיקניק מפנק, במרחק הליכה קצר.

אזור מגורים שמתאים לכולם

היופי בצפון החדש זה שהוא מתאים לכולם: גמלאים, משפחות עם ילדים, זוגות צעירים וגם צעירים רווקים שרוצים ליהנות מהחיים האורבניים, ולעשות את זה בסטייל. פארק הירקון מהווה את “הריאה הירוקה” של השכונה, והוא מאפשר לכולם ליהנות מכל מה שהוא מציע (והוא מציע לא מעט). בפארק ניתן ליהנות, בין היתר, מפעילויות ספורטיביות כמו ריצות ליליות, שיט רגוע בנחל, פיקניק משפחתי שקט, רכיבה על אופניים או סתם טיול לנפש אחרי יום עבודה עמוס. בתי הקפה הרבים באזור גם הם תורמים לפופולריות של השכונה, ומאפשרים להירגע עם כוס קפה מול נוף עירוני משגע. בשכונה יש גם לא מעט ברים שכונתיים, המושכים צעירים אקדמאים איכותיים לגור בה.

הקסם של השכונה: השילוב בין בנייה חדשה לבניינים ישנים ומיוחדים

בצפון החדש כל אחד יוכל למצוא את בית חלומותיו, וזה היופי שבשכונה. אלה שמעוניינים להתגורר במגדלי פאר, יוכלו למצוא שפע של דירות חדשות, גם בקומות גבוהות מאוד, באזור נתיבי איילון. עם זאת, גם אלה שמעדיפים לגור בבתים פרטיים יוכלו למצוא בשכונה בתים שכאלה, בסמוך לפארק הירקון. גם מי שמעדיף לגור בבניינים מיוחדים לשימור, יוכל למצוא את מבוקשו באזור יהודה המכבי. חשוב לציין כי בעקבות אישור תוכנית רובע 4 בעיריית ת”א, המאפשרת תוספת של 5,000 דירות נוספות בשכונה, נראה כי האזור הולך להשתנות ולהתחדש עוד יותר בשנים הקרובות, והרבה בניינים צפויים לעבור תמ”א 38/2 (הריסה ובנייה). נראה כי עד מספר שנים, יקומו באזור לא מעט פרויקטים יוקרתיים, שיוסיפו מקומות מגורים למתעניינים נוספים המעוניינים ליהנות מהשכונה ולגור בה.

 

גם אתם רוצים לגור בצפון החדש? אנחנו ב”יש נדל”ן” מכירים היטב את מגדלי הפאר והסמטאות הציורית של האזור, ונוכל למצוא לכם את הדירה המתאימה לדרישותיכם. אנו מציעים למכירה בצפון החדש הן דירות בפרויקטים חדשים, והן דירות יד שנייה, ונשמח לעזור לכם למצוא את דירת חלומותיכם.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן