דירה למכירה בלב תל אביב – כל מה שצריך לדעת

לב תל אביב

לב תל אביב הוא אחד האזורים המבוקשים ביותר בעיר, מאחר וכולם רוצים לגור במרכז העניינים. השכונה, כשמה כן היא, נמצאת במרכז תל אביב, כפי שהייתה העיר בחמישים השנים הראשונות שלה. גבולות האזור הם שד’ בן ציון ורח’ מרמורק בצפון, רחק אלנבי ושד’ רוטשילד בדרום, רח’ המלך ג’ורג’ בצפון וממזרח רח’ קרליבך ודרך מנחם בגין.

קצת על האזור

לב תל אביב הוא בין האזורים הוותיקים ביותר בעיר. בתקופה האחרונה, שופצו וחודשו חלקים נרחבים באזור. החידוש הזה הפך את רחובות האזור לבין היפים בעיר, שרבים רוצים לשוטט ולבולות בהם. לא סתם אזור לב העיר הוא אחד האזורים המבוקשים ושוקקי החיים ביותר בעיר, ותוכלו למצוא בו כל מה שרק תרצו – מוזיאונים, חנויות אופנה, ברים, מסעדות ועוד.

המגורים בלב העיר תל אביב מאפשרת לרוכשי הדירות באזור לחיות את העיר במלוא מובן המילה, כאשר הם יכולים לרדת מהדירה ישירות לשדרות רוטשילד הפסטורליות, לצעוד לדיזינגוף סנטר, ללכת ברגל אל חוף הים, או אפילו סתם להיכנס לבר שכונתי ולשתות כוס יין. המגורים בלב העיר למעשה יאפשרו לכם ליהנות מכל מה שיש לעיר הפופולרית בישראל להציע, ולהבין למה תל אביב נקראת “עיר ללא הפסקה”.

גולת הכותרת של האזור: שדרות רוטשילד

שדרות רוטשילד הפסטורליות הן אולי הידועות והמזוהות ביותר עם האזור, ואולי אפילו עם העיר. אין ספק שהשדרה היא אחד המקומות היפים ביותר בעיר, ובשנים האחרונות נוסף לה גם תפקיד תרבותי, כשהיוותה מוקד למחאה החברתית שפשטה במדינה. בטיול בשדרה תוכלו ליהנות משדרה עם צמחייה עשירה, שבילי אופניים, מתקני שעשועים לילדים, מקומות ישיבה רבים בהם תוכלו לקרוא את העיתון או סתם לנוח וגם לא מעט בתי קפה ססגוניים.

חשוב לציין שגם אם תירצו ליהנות מסביבת מגורים שקטה יחסית ולהתרחק מההמולה של השדרה, תוכלו לגור באחר מהרחובות הצדדיים של האזור, ועדיין ליהנות מהקרבה ללב העניינים. לא סתם הרבה זוגות צעירים ואנשים שאוהבים לחוות את כל האקשן של העיר, בוחרים לגור באזור. לחיות בלב תל אביב, זה ממש לחיות איפה שהכל קורה.

השילוב בין בנייה חדשה לבניינים ישנים ומיוחדים

רוב הבתים בלב העיר נבנו בשנות השלושים והארבעים, רובם היו במקור בעלי שלוש קומות, אך במשך השנים הוסיפו קומות לרבים מהם. לא מעט בניינים באזור נבנו בסגנון האקלקטי או בסגנון בינלאומי בהשראת הבאוהאוס, חלקם שומרו וחודשו בשנים האחרונות, על מנת לשפר את פני האזור. בחלק מן הרחובות באזור תוכלו למצוא בתים בעלי אופי האירופאי, עם חזית משיקה למדרכה.

אם כן, קיים מבחר רב של דירות למכירה בלב העיר תל אביב , חלקן מאוד ישנות ובעלות אופי “של פעם”, חלקן חדשות לחלוטין, וחלקן עשויות להיות שילוב של השניים – משופצות שעברו הליך שימור, כך שהן חודשו, אבל שמרו על האופי הייחודי של האזור. נראה שזה לא משנה מה אתם מחפשים, כנראה שבלב תל אביב תמצאו את זה…

 

מחפשים דירה למכירה בלב תל אביב? כנראה שאם זה האזור שבו אתם מעוניינים לגור, אתם מודעים היטב ליתרונות שלו ולמה שיש לו להציע לכם. אנחנו ב”יש נדל”ן” מכירים היטב את לב העיר ונשמח לחלוק איתכם את הידע שלנו ולמצוא עבורכם את הדירה המתאימה לכם ביותר. מבטיחים שנזמין אתכם לקפה בשדרות רוטשילד…

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן