דירות יוקרה למכירה בתל אביב

דירות יוקרה למכירה בתל אביב

תל אביב היא אחת מהערים המתפתחות בישראל בכל הקשור לדירות יוקרה, בכל יום אנחנו שומעים על פרויקטים חדשים באזורי הביקוש בתל אביב, שמלכתחילה, כל מהותם היא לשדר יוקרה ופאר. ולמרות זאת, דירות יוקרה בתל אביב ניתן למצוא לא רק בפרויקטים חדשים, אלא גם דירות יד שנייה, שלעתים קרובות עברו שיפוץ אדריכלי, והן בעלות נתונים אטרקטיביים ויוקרתיים. אז אם כבר אתם מחפשים דירות יוקרה למכירה בתל אביב, מה עדיף – דירה חדשות או דירה יד שנייה?

בעשור האחרון קמו בתל אביב פרויקטים רבים של נדל”ן יוקרה, ובכל פרויקט שכזה יש לא מעט דירות המוצעות למכירה. לכן, למעשה יש היום מבחר רב של דירות יוקרה למכירה בתל אביב, במיקומים שונים ובמחירים שונים. מאחר וההיצע הוא רב ומגוון, סביר להניח שבפרויקט חדש יהיה לכם קל יותר למצוא את מבוקשכם. לכן, במקרים מסוימים, יכול להיות שפרויקט חדש עשוי להיות אידיאלי עבורכם, שכן סביר להניח שלא משנה איזו דירה אתם מחפשים, תוכלו למצוא אותה במגוון הפרויקטים שנבנים ברחבי העיר.

כאשר אתם מחפשים דירה בפרויקט, יכולות להיות שתי אופציות – הפרויקט כבר קיים ועומד, או שהפרויקט טרם נבנה. ברוב המקרים, ההיצע של הדירות יהיה רחב יותר בשלב שלפני הבנייה, וסביר להניח שבשלב שהפרויקט כבר בנוי, יהיו לכם הרבה פחות אפשרויות בחירה. במקרה של קניית דירה “על הנייר”, בשלב שלפני הבנייה, בדרך כלל המחיר יהיה נמוך יותר, וזה יתרון משמעותי. עם זאת, יש לכך מחיר אחר – הכניסה לדירה תהיה בתאריך מאוחר יותר, שכן הבניה טרם החלה. לכן, הבחירה האם לרכוש דירה בפרויקט חדש, ובאיזה שלב של הפרויקט, תלויה כמובן גם בשאלה מתי אתם רוצים להיכנס לדירה החדשה שלכם.

כאמור, ניתן לרכוש דירות יוקרה במגדלים חדשים, אולם דירות מהסוג הזה יכולות להיות ממוקמות גם בשכונות יקרות, כמו למשל נווה צדק או כרם התימנים. במקרים לא מעטים, באזורים הללו יהיה מדובר בבתים פרטיים, היושבים על שטח לא קטן, ולעתים אפילו יהיו זכויות בנייה. אם כן, גם למיקום הדירה יש תפקיד מאוד חשוב, ואם אתם מעוניינים לגור באזור ספציפי, שאין בו הרבה בנייה חדשה, ככל הנראה יהיה עדיף שתחפשו דירת יוקרה יד שנייה.

 

מחפשים דירות יוקרה למכירה בתל אביב? אצלנו ב”יש נדל”ן” תוכלו למצוא מגוון רחב של דירות יוקרה – הן בפרויקטים חדשים והן דירות יד שנייה, באזורים המבוקשים ביותר בעיר. נשמח לעזור לכם וללוות אתכם בחיפוש אחר דירת החלומות.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן