דופלקס בתל אביב – ניתן למצוא משהו כזה?

דופלקס תל אביב

לא מעט אנשים אוהבים דירות גדולות ומרווחת, שיהיה להם מקום לארח, חדר לכל ילד, ובעיקר – שתהיה מרפסת גדולה ומרווחת עם נוף יפה. חלק לא מבוטל מאותם אנשים גם אוהב שיש הפרדה בין חלל האירוח לבין חדרי השינה, וכך בעצם נשמרת הפרטיות שלהם, גם אם יש אורחים רבים בבית. את ההפרדה הזו אפשר להשיג אם קונים דירה עם שני מפלסים, או בשמה המוכר: דירת דופלקס. אבל שאלת השאלות היא האם דופלקס הוא משהו שניתן למצוא בתל אביב? נענה כבר עכשיו – בהחלט כן, למרות שזו לא משימה כל כך פשוטה.

איזה דירות דופלקס אפשר למצוא בתל אביב?

לדירות דופלקס יש המון סגנונות, והשאלה איזו דירת דופלקס נמצא בתל אביב תלויה בעיקר בגיל הבניין ובשטח הבנוי של הדירה עצמה. ניתן למצוא בתל אביב דירות דופלקס מתקופת קום המדינה, ואף דירות בנות יותר מ-100 שנה. כמובן שאם אתם מעדיפים דירה חדשה תוכלו למצוא דירת דופלקס באחד מהפרויקטים הרבים שנבנים בעיר. לכל דירה יש את הייחודיות שלה, ואף אחת מהן לא דומה אחת לשנייה. למשל, אם תיקנו דירת דופלקס שנבנתה בשנות ה-30, לרוב יהיה מדובר בבניין באוהאוס, ולדירה יהיו תקרות גבוהות ומפלס תחתון גדול במיוחד. ברוב הדירות הללו יהיה גם חדר על הגג, שבדרך כלל יהיה גדול ומרווח. השאלה העיקרית היא מה אתם מחפשים, איפה ובאיזה תקציב, כמו בכל דירה אחרת בתל אביב.

מה היתרונות של דירת דופלקס?

היתרון הגדול ביותר של דירת דופלקס הוא שיש לכם גג פרטי בטאבו! מרפסת גדולה ומרווחת מאפשרת אירוח של הרבה אנשים, ניתן ליצור פינה ירוקה מלאה בעציצים, לשים בריכת קיץ נעימה – כמעט כל מה שתרצו. רוב קהל הלקוחות שמעוניין לקנות דירת דופלקס מחפש את שטח הגג הגדול והמרווח, שניתן יהיה לבלות בחוץ בשטח שהוא אך ורק שלכם, מבלי לצאת מהבית. מעבר לזה, בחלק ניכר מדירות הדופלקס יש חלוקה ברורה – מפלס לאירוח ומפלס למגורים של בני הבית, ורוב האנשים יעדיפו את החלוקה הזו, שיוצרת הפרדה בין החללים הפרטיים של הבית לבין החללים המשותפים.

מה החסרונות?

אחד החסרונות הבולטים ביותר בדירת דופלקס, ואולי אפילו היחידי, הוא העובדה שיש בדירה מדרגות, וזה פחות מתאים לקהל מבוגר. יהיו גם זוגות עם ילדים קטנים שיחששו לגור בדירה שיש בה מדרגות פנימיות, בשל החשש שהילדים עלולים למעוד במדרגות, אולם לזה יש פתרון פשוט ולא יקר – שערי בטיחות ייעודים.

אז לא עדיף דירת פנטהאוז?

הכל תלוי את מי שואלים. יהיו כאלה שיעדיפו דירת פנטהאוז במפלס אחד, ויהיו כאלה שיעדיפו דירת דופלקס ויאהבו את החלוקה למפלסים. צריך רק לקחת בחשבון שפנטהאוז זה נכס שיקר יותר באופן משמעותי מדירת דופלקס, ולא לכולם יש את התקציב לדירה מהסוג הזה. צריך לזכור שהיתרון המרכזי של דירת פנטהאוז לעומת דופלקס זה שהנכס נמצא במפלס אחד ואין מדרגות פנימיות. מהסיבה הזו זה נכס שמתאים לכולם – מבוגרים, משפחות עם ילדים קטנים ובעצם לכל אחד. אבל שוב, יש את עניין התקציב, שכן דירות פנטהאוז בדר”כ יהיו יקרות יותר מדירות דופלקס, פער שלעיתים יכול להגיע גם עד 20%-30%. לכן, מי שמחפש שטח גג גדול ויש לו תקציב יחסית מוגבל, בהחלט יעדיף דירת דופלקס.

 

גם אתם חולמים על דירה עם גג גדול ומרווח בתל אביב? אפשר בהחלט להבין אתכם, האוויר, הנוף, המרחב – לא סתם לא מעט אנשים רוצים לרכוש דירות עם מרפסת גדולה. אם גם אתם מעוניינים בכך, יכול להיות שדירת דופלקס בתל אביב תענה על הדרישות שלכם. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים. אנחנו בטוחים שנוכל למצוא גם לכם את הדירה המתאימה. ואחרי העסקה – קפה במרפסת עליכם 😊.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן