החלום התל אביבי: דירה מול הים

דירה למכירה תל אביב נוף לים

תל אביב היא העיר המבוקשת ביותר בישראל למגורים, ולא בכדי. בתל אביב אפשר למצוא הכל מהכל, ובזמינות של 24/7, אבל אחד הדברים החשובים ביותר שניתן למצוא בה, אם לא החשוב ביותר, הוא חוף הים. קו החוף של תל אביב הוא חלק משמעותי בנוף העיר, ואפילו בנוף של ארץ ישראל, ולא סתם החלום של רבים הוא לגור במרחק הליכה מהחוף. האוויר הצלול, ריח הים והתחושה העילאית כשמגיעים לחוף, גורמים לרבים לבחור לקנות דירה בתל אביב, אבל לא סתם דירה, אלא דירה מול הים.

כמו כל דבר בחיים, גם לדירה מול הים יש מחיר, והוא כנראה גבוה יותר מהמחיר של “סתם” דירה בתל אביב. האם זה שווה את המחיר? ברוב המוחלט של המקרים, מי שבוחר לגור בקרבה לים יודע שהוא ישלם על כך, ויותר מכך – מוכן לשלם על כך. בסופו של דבר, כמו שלמעלית או חניה יש השפעה על ערך הדירה, כך גם לקרבה לים, ומי שזה חשוב לו, המחיר בהחלט שווה את זה בשבילו.

חופי הים של תל אביב הם מהיפים והססגוניים ביותר בארץ. במהלך השנים הם הפכו להיות חלק משמעותי בנוף הישראלי, ולמשוך אליהם תיירים רבים מרחבי העולם. גם בארץ מכירים היטב את חופי תל אביב, ולא מעט מהתושבים פוקדים את החופים בקביעות בחודשי הקיץ. לרוב תושבי תל אביב יש חוף מועדף, אליו הם יעדיפו להגיע מאשר ליתר החופים, וסביר להניח שהם יתחשבו בכך כשהם יבחרו איפה לגור.

כאמור, אחד היתרונות הגדולים של לגור בתל אביב זו האפשרות לצעוד לחוף הים מתי שרק רוצים. אם גם אתם חלמתם תמיד לגור ליד הים, אין ספק שרכישת דירה מול הים תשדרג את איכות חייכם פלאים. תחשבו על זה – אתם מתעוררים בבוקר, מכינים לכם כוס קפה, יוצאים למרפסת ורואים מולכם את הים, שומעים את הגלים, מריחים את המלח של המים ומרגישים את הבריזה הנעימה מהחוף. וזה לא נגמר פה, תוכלו לצאת לצעדה על קו החוף, לצפות בשקיעה להנאתכם…

 

גם אתם תמיד חלמתם שתהיה לכם דירה מול הים? אם התחלתם בחיפושים, בטח כבר הבנתם שמדובר בתהליך לא כל כך פשוט ושזה יכול לקחת זמן עד שתמצאו את מבוקשכם. אחרי הכל, חוץ מהקרבה לים, כנראה שיש עוד כמה פרמטרים שחשובים לכם. לכן אנחנו ממליצים לתת למקצוענים לבצע עבורכם את החיפוש, ולפנות למשרד תיווך שמכיר את הנכסים בעיר. אנחנו ב”יש נדל”ן” נשמח למצוא לכם את הדירה הבאה שלכם, וכמובן שנדאג לזה שהיא תהיה קרובה לים.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן