דירה למכירה בתל אביב – כל מה שצריך לדעת

מכירת דירה בתל אביב

מחפשים דירה למכירה בתל אביב ואתם מיואשים מהליך החיפוש? רוצים למצוא את דירת החלומות שלכם אבל לא מצליחים? מי כמונו יודעים שהליך חיפוש דירה לקנייה בתל אביב יכול להיות ארוך ומתיש. כמתווכים בעלי ניסיון רב, למדנו לדעת על איזה דברים חשוב לשים דגש בעת הליך החיפוש. להלן טיפים מקצועיים שיעזרו לכם בהליך חיפוש דירה בתל אביב.

תשאלו את השאלות הנכונות

בתחילת הליך החיפוש, כנראה שלא תדעו כל כך מה לשאול ולבדוק. לאחר שתראו כמה דירות, כבר תבינו מה חשוב לכם ותדעו לשאול את השאלות הנכונות. אנחנו ממליצים להגיע לכל דירה מוכנים עם שאלות שהכנתם מראש. ככה תוכלו להבין דיי בקלות האם הדירה מתאימה לכם או שאתם צריכים להמשיך בחיפושים.

הצעת מחיר בכתב

מצאתם דירה שאהבתם? תגישו הצעה בכתב! אל תשכחו שחוץ מכם, יש עוד קונים פוטנציאליים שראו את הדירה ויכול להיות שגם הם אהבו אותה. האנשים האלו הם המתחרים שלכם ברכישת הדירה שאהבתם. איך בכל זאת “תנצחו” אותם? תשלחו למוכר הצעת מחיר לא מחייבת בכתב. הדבר יגרום למוכר להבין שאתם רציניים ויבדל אתכם משאר הקונים הפוטנציאליים שאולי מעוניינים בדירה (אבל עדיין לא עשו שום מעשה אקטיבי כדי להניע את הליך הרכישה).

סבלנות

חיפוש דירה הוא תהליך שמצריך הרבה סבלנות. אז לפני שאם מתחילים קחו נשימה עמוקה ותתכוננו לכך שזה לא יהיה קל וזה יכול לקחת הרבה זמן. חשוב מאוד שלא תקנו מהר דירה, רק כדי לסיים את הליך החיפוש, וחשוב אף יותר מכך זה לא תיקנו דירה שאתם לא שלמים איתה. דירת מגורים זה לא המקום להתפשר, ואם אתם עושים את הצעד הזה, כדאי מאוד שזו תהיה דירה שאתם אוהבים ואין לכם ספקות לגביה.

תכירו את המוכרים שלכם

נכון שאתם קונים דירה, אבל זה לא מספיק להכיר את הדירה בלבד, אתם חייבים להכיר את המוכרים (בעלי הדירה הנוכחיים) לעומק. בסופו של דבר, הם אלו שאתם עושים איתם את העסקה, וכל ההתנהלות שלכם תהיה מולם. מעבר לקשר הראשוני שנוצר עם הליך המכירה, בהחלט כדאי גם לחפש אותם ברשתות החברתיות ולנסות להכיר אותם כמה שיותר טוב.

בחירת מתווך

אנחנו ממליצים להיעזר באיש מקצוע, יש מספיק מתווכים בתל אביב שיעשו בשבילכם את העבודה . השוק רווי במתווכים, חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות. לכן, אם יש משהו שחובה לעשות זה לבדוק היטב לפני שאתם בוחרים מתווך שאתם מעוניינים לעבוד איתו, שמדובר במתווך שמוכר הרבה דירות, מצליח, ובעל ניסיון. הבדיקה הזו חשובה, כי מתווך שלא מוכר מספיק דירות, לא בהכרח יוכל ללוות אתכם בצורה האופטימלית. בדיקת כמות הנכסים שמכר המתווך היא פשוטה, וניתן לבצע אותה באינטרנט באופן עצמאי. הכי חשוב זה שלא תתפזרו בין כמה מתווכים בתל אביב, אלא תמצאו מתווך אחד שמוצא חן בעיניכם, ותלכו איתו. זה יכול לחסוך לכם המון כאב ראש, שיחות טלפון מיותרות ונתונים משתנים ולא מדויקים.

 

גם אתם מחפשים דירה בתל אביב והתחלתם להתייאש מהליך החיפוש? לנו ב”יש נדל”ן” יש מגוון רחב של דירות למכירה בתל אביב בתקציבים שונים ואנחנו בעלי ניסיון רב בעסקאות מכירה של דירות יד שנייה בתל אביב. נשמח לייעץ לכם במידת הצורך וללוות אתכם בהליך חיפוש הדירה הבאה שלכם בתל אביב.

 

שלכם,

שחר רבינוביץ

שותף מייסד, סוכנות “יש נדל”ן”

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן