איך בוחרים משרד תיווך מקצועי למכירת הדירה בהצלחה?

מתווכים בתל אביב

איך בוחרים סוכנות תיווך מקצועית?

מציאת סוכנות תיווך למכירה או לקניית דירה היא לא עניין של מה בכך, מצד אחד ישנם לא מעט מתווכים שכונתיים, מצד שני ישנן סוכנויות תיווך סופר מקצועיות, כאשר כולם מבטיחים פה אחד שיסייעו לכם למכור או לרכוש דירה במהירות האפשרית. במקרה של מכירת דירה הם גם יציעו לכם את המחיר הגבוהה ביותר. אז אם החלטתם ללכת על זה, אחת ההחלטות החשובות היא עם איזו סוכנות תיווך כדאי לעשות את הצעד האמיץ של תהליך המכירה.
כדי להבטיח לכם בחירה נכונה, הבאנו בפניכם כמה טיפים נהדרים לבחירת סוכנות תיווך מקצועית.
פשוט לגזור, לשמור וליישם❗️

לפני שנתחיל נדבר על הנושא המוכר – “בלעדיות”

נושא הבלעדיות עולה לא מעט בבואנו לפנות לסוכנות תיווך, בואו נראה במה מדובר. בלעדיות היא למעשה התקשרות חוזית בין בעל הדירה המבקש למכור את הנכס, לבין מתווך. במסגרת הסכם זה שני הצדדים מסכימים כי המתווך יוציא את הדירה למכירה לתקופה מסוימת, (סביב ה- 4 חודשים), ובמידה ויצליח למכור את הדירה בתקופה זו, יקבל את עמלת התיווך שסוכמה מראש. הסכם הבלעדיות אומר גם כי מוכר הדירה לא יוכל למכור את הדירה לבדו, כמו גם לא להעביר את הדירה לסוכנות תיווך אחרת.

שירות זה יכול להיות נהדר למוכר, משום שהמתווך מייעץ למוכר כיצד למקסם את מחיר הדירה, אם זה על ידי שיפוץ קטן, עיצוב הבית, הצגת האלמנטים החשובים בדירה וכו’. סוכנות התיווך מצדה משקיעה את מירב המשאבים על הנכס המשווק בבלעדיות, בשיווק אגרסיבי וממיינת את הרוכשים הפוטנציאלים ומנהלת משא ומתן בנושא מחיר הדירה בשיתוף עם בעל הדירה.

אחרי שהבנו את המושג בלעדיות והיתרונות שלו, נמנה את היתרונות בשיווק דירה על ידי סוכנות שיווק:

פגישה ראשונה כאבן דרך במסע

הכל מתחיל בפגישה נעימה עם בעל הסוכנות או יועץ הנדל”ן. בפגישה הראשונה תוכלו להתרשם מהכימיה ביניכם, לבחון את המקצועיות, הרצינות והתשוקה של הצוות למכור את הדירה. חשוב גם להתרשם מצוות המשרד ומכל מי שעתיד יהיה להיות שותף במכירת הדירה שלכם.

איך חכם כבעל ניסיון – קבלו המלצות

כדאי מאוד לקבל המלצות מלקוחות של הסוכנות, כאלה שקיבלו שירות והחליטו להגדיל ראש ולפרגן. כיום רשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק וגוגל יכולים לתת לנו לא מעט מידע על סוכנויות שיווק ומתווכים, ולכן תוכלו להיכנס לדף העסקי של הסוכנות או לאתר האינטרנט ולקרוא חוות דעת.

קשת רחבה של אפיקי פרסום

חשוב לדעת שהדירה שלכם תופיע בכל אפיקי הפרסום הרלוונטיים, לוודא שהסוכנות עושה את כל מאמצי השיווק לפרסום הדירה ולא בונה רק על שיתופי פעולה בין מתווכים. הפרסום יכול להיות בכל הלוחות האינטרנטיים הקיימים והמובילים, עיתונות, רשתות חברתיות, פרסום בגוגל וכו’. כמו כן, חשוב לבדוק האם הסוכנות מעניקה שירותי צילום מקצועיים, שירות מדידת הדירה על ידי מודד חיצוני,תוכנית אדריכלית ממעצבת פנים (במידה והדירה דורשת שיפוץ) הכנת תיק נכס וכו’.

רישיון לעסוק בתחום ודו”ח עסקאות

חשוב מאוד לוודא שמדובר בסוכנות בעלת רישיון לעסוק בתיווך, ולא במתווך חובבן העוסק בתיווך בשעות הפנאי “שעובד מהבית על הדרך”. מלבד זאת, מומלץ לבקש דו”ח עסקאות שהסוכנות ביצעה בשנה האחרונה ושיש לה את הניסיון והצלחות הדרושות.

לסיכום, הפרמטרים שצוינו בכתבה אכן משמעותיים לבחירת הסוכנות המקצועית ביותר, אך מה שלא פחות חשוב הוא החיבור האנושי והתקשורת האישית. זכרו, עסקים עושים עם אנשים!

אם החלטתם למכור את דירתכם בצפון הישן, לב ומרכז ת”א, אנחנו ב”יש נדל”ן” נלווה אתכם יד ביד עד למכירת הדירה. לתיאום פגישת ייעוץ חמימה התקשרו אלינו עכשיו >

קבלו ייעוץ חינם
השאירו פרטים ומומחי הנדל"ן שלנו ידברו איתכם בקרוב
דילוג לתוכן